06 lutego 2014

Coś z biblioteczki dla relaksu

Chciałam wam dzisiaj zaproponować chyba dość popularne wsród dziewczyn dwie serie książek.
Mnie udało się przeczytać kilka z nich ,które mam w swojej biblioteczce i przymierzam się do wypożyczenia lub zakupu kolejnych.Książki są lekkie,zabawne,w sam raz dla relaksu.Opowiadają o codziennym życiu zwyczajnych nastolatek.

"Ala MaKota" Małgorzaty Budzyńskiej
Ta seria książek jest pisana w formie pamiętnika.Muszę przyznać,że pierwsza część jest według mnie najsłabsza i można ją sobie darować,ale kolejne dwie,czyli nr.2 i 3 są bardzo fajne.Mam nadzieję,że następne części nie będą gorsze;), w końcu Ala jest coraz starsza i dojrzalsza,ale czy mniej dziecinna...?
"Ala Makota jest zwykłą dziewczynką, która mieszka z rodzicami i braćmi na jednym z ursynowskich blokowisk. Jak każda wchodząca w wiek dojrzewania nastolatka, pisze swój sekretny pamiętnik..."

Kolejność tomów w serii:
1.Maksymalnie ja 1
2.Maksymalnie ja 2
3.Notatnik sfrustrowanej nastolatki 1
4.Notatnik sfrustrowanej nastolatki 2
5.Zakochana 1
6.Zakochana 2
7.Ala Makota dorasta.Siedemnastka
8.Ala Makota.Osiemnastka
9.Na fali sukcesu.
10.Jacek.




  "BezSennik,czyli o czym dziewczyny rozmawiają nocą" Liliany Fabisińskiej
Druga,to seria książek opowiadająca o czterech polskich nastolatkach rozpoczynąjacych naukę w gimnazjum.Dziewczyny mają mnóstwo problemów szkolnych,domowych,wiele przygód,marzeń i rozterek miłosnych.Bardzo zabawnie napisane,szybko się czyta...no raczej pochłania:)Ja czytałam nr.2,4 i 12.Książki z tej serii bardziej przypadły mi do gustu.

 Kolejność tomów w serii:
1. Burza z piorunami
2. Kłopotliwe ognisko
3. Wszystkiego najlepszego
4. Andrzejkowa przepowiednia
5. Gwiazdka z nieba
6. Karnawałowy niewypał
7. Miłość czeka za rogiem
8. Na ratunek
9. Paryska karuzela
10. Całować czy nie całować?
11. Nowy tydzień, nowa miłość
12. Wszystko o Żabie. Trudny wybór
13. Wszystko o Julce. Skrzydła pod swetrem
14. Wszystko o Zuzce. Mam dość!
15. Wszystko o Emmie. Casting

Polecam do czytania!Ja też biorę się za kolejne,więc w najbliższym czasie odwiedzę miejską bibliotekę.A może skuszę się na zakup?
 Dzielcie się wrażeniami z czytania ;)

1 komentarz:

  1. Przecudowny blog ! zaczynam go lubieć, będę tu często wpadała :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie walentynkowym, (atrakcyjne nagrody :D )
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń