02 maja 2014

Bransoletki i wisiorek filofun

Pamiętacie parę lat temu szaleństwo wyplatania kolorowymi żyłkami FILOFUN ?
Jejku... chyba każdy wtedy nosił ze sobą do szkoły te żyłki i zaplatał.
Właśnie znalazłam jeszcze z czasów podstawówki cały woreczek tych żyłek i kilka zaplecionych kawałków na okrągło i kwadratowo. To chyba jakieś pozostałości po robieniu breloczków, smyczy na klucze, bo pamiętam, że takie robiłam.

Pomyślałam, że może ładnie by wyglądały bransoletki ze sznurka takim splotem. Plus jeszcze jakieś koraliki, albo metalowe przekładki...
Zrobiłam dwie takie bransoletki i wisiorek sposobem okrągłego filofuna.
Użyłam do nich grubszego sznurka woskowanego 2mm.



 


 










Pokażę w kolejnym poście jak wyplata się takiego okrągłego filofuna ze sznurków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz